Woensdag 5 maart 2014 naar Pamukkale

5 maart 2014 - Pamukkale, Turkije

Om 6:30 ging de wekker. Vroeg dus! Vandaag staat er een excursie naar Pamukkale op het programma. Maar eerst moeten we nog over het Taurusgebergte. Het weer is niet zo goed als gisteren. Tijdens de busreis is ons alles verteld over Turkije en we hebben enkele woorden geleerd. Pasibar of zo iets is een goed woord voor van alles. Het is best wel een lange rit er naar toe. Maar na de lunch stonden we toch boven aan de kalksteen- terrassen. Na een korte uitleg heb ik eerst even met mijn voeten gevoeld hoe warm het water was. Heerlijk warm. Na dat ik een duik in het warme water had genomen en er wat foto's ervan had gemaakt hebben we het museumpje bezorgt. En vervolgens zijn we snel door gelopen naar het oude badhuis omdat het steeds harder gaat regenen. Echt heel erg jammer! Dus van daar maar het pendelbusje naar de andere kant van het park genomen. Nat kwamen we in het hotel aan. Het hotel staat bij een natuurlijke bron en heeft een natuurbad van 40 graden. En dat was erg lekker. voor en na het avond eten heb ik er een duik in genomen.