Aspendos en typisch Turks dorpje

8 maart 2014 - Antalya, Turkije

Het is al weer zaterdag 9 maart en laatste excursie dag. Vandaag staat er ook een leerfabriek op het programma. erg Jammer van de tijd. Er snel door heen gelopen en duidelijk tegen alle verkopers nee gezegd. Vervolgens lekker in het zonnetje buiten gezeten. En nog een kijkje van de buitenkant in een tuinbouwkas genomen. Nadat iedereen van de groep klaar was met het kopen van een leer jasje zijn we door gereden naar Aspendos. Dit is een van de best bewaard gebleven amfitheater van de wereld. Het amfitheater van Aspendos werd in de 2e eeuw gebouwd en wordt tot op de dag van vandaag gebruikt voor opera's, festivals en balletvoorstellingen. Het amfitheater biedt plaats voor 20.000 toeschouwers en het is aan te raden om dit theater te bezoeken wanneer een van de voorstellingen plaatsvinden. Het theater 'leeg' aanschouwen is ook absoluut de moeite waard. Mijn vader mocht deze uit proberen zie filmpje. Na het korte bezoek aan het theater hebben we geluncht en genoten van het lekkere weer. Daarna zijn we naar het aquaduct gereden en een typisch Turks dorpje op de foto gezet. Al om 15:00 waren we al terug bij het hotel. waar we genoten hebben van het lekker weer. Toen de zon achter het hotel zakte heb ik een strand wandeling gemaakt en ben in diverse erg mooie hotels geweest. Onveranderde de Concorde hotel. Na het eten was er weer live muziek en hebben we de Turkse dans geoefend met de doekjes.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade