Dag van vertrek

4 maart 2014 - Antalya, Turkije

Vanmorgen 01:30 nog even op internet gekeken voor de zekerheid of we nog om 06:00 gepland staan. Vervolgens aangekleed, koffers gepakt en precies om 02:00 stond ik bij mijn vader op de stoep. Nadat ik even gecheckt had of hij alles bij zich heeft zijn we naar Schiphol gereden. Buiten is het helder maar wel koud. Zo ook in de auto. Zonder problemen en in 45 minuten naar de parkeerplaats van Corendon gereden. We konden meteen mee met de bus.Ik moest nog rennen. De grapjas deed net voor mijn neus de deur dicht. Ook het verder verloop ging erg gemakkelijk. Precies om 06:00 zaten we in de lucht. We hadden een hele mooie vlucht, vrij laag. Na 3 uur en 45 minuten in Antalya geland. Vervolgens naar de visum aanvraag. Ook daar zijn we zonder moeite door de douane gekomen. Op naar de busjes die ons naar ons hotel verder zal brengen. We hadden de rest van de dag daarna voor ons zelf. De temperatuur was inmiddels tot de 23 graden gestegen. Na de lunch heb ik een duik genomen in het zwembad terwijl mijn vader hele verhalen aan iedereen vertelde dat ik zo goed kon synchroon zwemmen. Dus maar even wat geprobeerd daar. Daarna lekker op een ligbedje gelegen in de zon. Tegen de avond heb ik een strandwandelingetje gemaakt. s'Avonds in het hotel gegeten en gedanst. Kort om we hebben genoten vandaag.