Op eigen gelegenheid naar de haven van Antalya

2 maart 2014 - Antalya, Turkije

Vandaag zijn we na het ontbijt op de bus gestapt richting Antalya. Ik vond dit best spannend. Zal de buschauffeur ons wel goed begrijpen. En ja hoor na een uurtje in de bus te hebben gezetten kwamen we in de buurt van het oude centrum. We zijn vervolgens meteen naar de haven gelopen langs het oude huisjes van Antalya. beneden aan gekomen hebben we lekker in de zon gezeten en genoten van een ijscoman die een act maakte van het ijs scheppen. We hebben daar een ijsje genomen en heel veel gelachen om de andere toeristen. die regelmatig mis grepen of met een leeg hoorntje stonden. Toen we verder wilde werden we aan gehouden voor een boottochtje waar we voor weinig mee mochten omdat mijn vader zo mooi mondharmonica kan spelen. Dus op de boot heeft hij zich regelmatig laten horen en we hebben genoten van de 2 uur durende boottrip. Na de boottrip zijn we via de andere kant de 40 meter die we naar beneden zijn gelopen weer via trappen naar boven geklommen. Waar we midden in een verkiezing kampanje kwamen. nadat ik wat foto's ervan heb gemaakt zijn we weer naar de bushalte gelopen om weer terug te gaan naar het hotel. Daar hebben we nog lekker van de zon genoten.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl